Jättiläinen (Vain Elämää Kausi 12) Suvi Teräsniska Lyrics

Jättiläinen (Vain Elämää Kausi 12) Lyrics Suvi Teräsniska

Recently Added Lyrics Suvi Teräsniska Jättiläinen (Vain Elämää Kausi 12)

Suvi Teräsniska comes through with a new song titled "Jättiläinen (Vain Elämää Kausi 12)" Our vibrant community of passionate editors is making sure lyrics is up to date with the latest.

See & Read Suvi Teräsniska Jättiläinen (Vain Elämää Kausi 12) Lyrics


Kuin ilmapallo vaan
Irronnut narustaan
En yksin täällä kiinni mistään saa
Kaikki nää kadut
Oon joskus tuntenut
Nyt ne mua väärään suuntaan kuljettaa

Mut vaikka talutit mua kauan
Opetit nää jalat kantamaan

Yksinään me täällä ryömitään
Ei jäätävä tuuli laula meille
Se laulaa lähteneille
Ympyrää kuin hyrrä pyöritään
Ja siinä kun mietin mitä mä teen
Niin sä tartuit mua käteen

Hei, ethän pois mee
En mä osaa elämää
Ilman sua
Jäädään paikalleen
Niin ei päivä päätykkään
Ja hartioilta sun mä kaiken nään

Aina aiemmin
Mä ylös kurkotin
Ja alhaalta sua katson tänäänkin
Mietin mitä näät
Valvotko mun perään?
Kun vuorollani odottamaan jään

Yksinään me täällä ryömitään
Ei jäätävä tuuli laula meille
Se laulaa lähteneille
Ympyrää kuin hyrrä pyöritään
Ja siinä kun mietin mitä mä teen
Niin sä tartuit mua käteen

Hei, ethän pois mee
En mä osaa elämää
Ilman sua
Jäädään paikalleen
Niin ei päivä päätykkään
Ja hartioilta sun mä kaiken nään

Share this